Roland Pieczkowski

Wywietle: 6864
Ocena: 2.8    Gosw: 40

Komentarze:
Wszystkich komentarzy: 22

Maylay   16-06-2008

Niezły kosmita!

xdagataxd   24-06-2008

Roland the best! :lol2:

Kaska   09-07-2008

Ten gosc ma glos do bani !!!

marta.j   14-10-2008

o boze ja go znam ale komedia nie wierze ze mozna byc takim idiota

robert   17-10-2008

ciekawe czy ten gosc mysli ze jest normalny ,heh

stefan   19-11-2008

da sie to leczyc? czy to przypadkiem nie jest zarazliwe?

gocha   29-11-2008

jak masz chociaz troszeczke genow meskich to proponuje udac sie na leczenie tam Ci pomoga powarznie pisze gleboko sie na tym zastanow

anonim   29-11-2008

chlopie ty nie widzisz ze caLA POLSKA sie z Ciebie smieje

sylwia   06-12-2008

Roland jest spowolniony a zarazem ciekawy z niego przypadek psychiatryczny...zawsze z zainteresowaniem oglądam filmiki z jego udziałem.

kolo   10-12-2008

jestes pojobem

Paulina:*   20-12-2008

A ja uwielbiam Rolanda on jest super :* Pozdro Rolandzik :*

bbl   12-02-2009

szkoda go i co on opowiada i nie umie spiewac zalllll

zbigos   09-03-2009

cie pierd......... szkoda słów na to coś !!!

Krytyk   24-06-2009

Ten debil jest chyba HOMO ! jAK TAKIE COŚ MOŻE ŁAZIĆ WOGÓLE PO ZIEEEMIIII !

caro   13-11-2009

HAHAAHAHA buahahahahXD normalnie można se Humor poprawić ahhaha

Duśka   08-04-2010

no tak.... tan sam typ co Wojewódzki :P

Pancer   08-04-2010

trzeba powiedzieć, że to człowiek jakiś taki nie do końca normalny... roland pieczkowski nadaje się na showmana, tzn. można się z niego pośmiać, ale nikt by nie chciał nim być

Asia   26-06-2010

zazdrościcie Rolandowi

Karolina   26-12-2010

Jesteś Boski ;) Spoko z cb goscio ;)
To ja ta Karolina z Kamila i Agaty wesela ;)

AntyRoland   16-10-2013

Asia Karolina jestescie tak samo nieogary jak Wasz fan, pozdro. Wiekszego pajaca jak rolan to swiat nie nosil ,ja mu nie zazdroszcze,wspolczuc trzeba

AntyRolnad   16-10-2013

zaraz sie pozygam

monika   27-01-2015

Myślę, że on to robi celowo. Przecież nikt nie może być takim idiotą