Dziadek wali konia innemu dziadkowi

Wywietle: 31927
Ocena: 3.2    Gosw: 88

Komentarze:
Wszystkich komentarzy: 49

Koń   01-05-2010

co za pedzie stare!! walenie konia widać nie jest cechą tylko młodych ludzi, ale i dziadków! wychodzi na to że walą konia młodzi i starzy

bobik   13-06-2010

A myślisz ze stary to nie potrzebuje się zlać

ziąbel   25-06-2010

co za stare kutossy

Kumpel   26-06-2010

Do bani ;/

Bartek   17-07-2010

eheheh

boguś   22-07-2010

Moja ksywa ciota locha - mam 57 lat i walę już ponad 50 lat. Podglądam młodych chłopców też już 50 lat i ciągle mnie to kręci. Bab nie lubię .

Spity   30-07-2010

Zamknij morde

Spity   30-07-2010

Boguś ty nie jesteś tem w tym czarnym mantlu który wali mu jak nie to sorryxD

tomek   23-10-2010

majom NAJEBANE !!!

mati   02-11-2010

tomek potwierdzam hehe

lew   03-12-2010

to po co to oglodacie sami walicie a im zazdroscicie

Kozak   05-02-2011

Nie moge z was jak można gadać o wa....... ko........ zchłopakami i nie to bym sugerował że z dziewczynami ale jaja TOMEK ma racje!

Heniu   05-02-2011

jeb sie kozak jezeli tego nie lubisz czy masz cos do walenia konia, czy do nas to z tąd wypie.....!!!

Kozak   05-02-2011

Heniek z takimi słowami to ty se mozesz w domu przy twej mamusi! :)

Heniu   05-02-2011

Gdyby ten internet był przejściem to bym tam do ciebie wlaz a ty byś leżał przy twej zdechłej mamie i rodzinie i kwiczał z bulu i o litość!

Kozak   05-02-2011

Heniu wyluzuj gdyby net był przejściem to ty po naszym spotkaniu za grosze byś starym dziadkom wylizywał żeby mieć jak utrzymać tych żuli których nazywasz swojom rodzinom! Ty dziw...... zajeba......!!

Heniu   05-02-2011

ja z ton spadam nie chce mi się tego frajera słuchać!

Kozak   05-02-2011

Heniu wiesz co masz racje spadaj z tąd bo jebie tu od ciebie jak od starych babci!

Gejek3098   05-02-2011

Jakie tyry z kąd je wzieliście od żartownego lamusa?

Lamus   05-02-2011

HeHe przyznaje że fajnie sie was słucha tylko szkoda że Heniu skończył rozmowe!

King   05-02-2011

Dziwisz sie Lamus że Heniek odszedł! Kozak go tak pojechał że on pewnie teraz płacze po kołderką przy babusi!

King   05-02-2011

Jestem pedałem mogę wam obciągnąć.

King   06-02-2011

Obciągaj sobie

zenek   26-03-2011

spoko filmek popatrzyl bym na takich i sobie zwalil ja lubie tez tak walic tylko sam i jak ktos to widzi pokaze sowjego na gg34808362

huj   30-03-2011

aaa

albert   24-04-2011

wale regularnie 5 razy dziennie i moge zwalic komus nawet jak chce

Ja pierdole!!!!   06-05-2011

Kurwa Albert! Ja nie walę od pięciu dni i się nie chwalę a do tego kurwa spierdalaj z tekstami chętnie Ci zwale!!!

boguś ty sie lecz   08-05-2011

lecz sie boguś

mario   16-06-2011

Wszyscy jestescie pedalami Kozak i Heniu dwa kutasy i pelne zjeby.Wiesniaki was Zrobily Cwele jebane.

MyMarios13   27-08-2011

To wy nie wiecie że walenie konia wydłuża życie o 7 lat :D

jebacz   09-11-2011

lubię jebać takich starych dziadków

x   02-01-2012

Pogrzane towarzycho

józef   17-02-2012

ja mam 69 lat i wale konia co dzień. Stary też się musi spuścić bo jak nie to mu sperma łeb rozsadzi.

kacper   28-03-2012

ty jozef ty se babe znajdz a nie w wieku 70lat i se poruchaj a nie konia wal

Henio   03-04-2012

Szukam dziadka 50-90 lat z Pleszew woj. Wielkopolskie

Kutasekk   03-04-2012

Jakich prezerwatyw używancie do sex'u???

Dziadzia   03-04-2012

Ja jestem z Dobrzycy (woj. Wielkopolskie) i mam 79 lat a ty z kąt jesteś dziadku???

Greg   26-04-2012

Józef powaliłbym się z tobą chętnie...zapiąłbym cię na pagony aż wyłbyś z rozkoszy.

MAM WIEKSZEGO   10-07-2012

KURWA ILE GEJI ZBOKOW
I CHUJ JEST GOOD
:D

cajmer   06-08-2012

wy wszyscy kurwa jestesćie rozjebani.ten co nie wali to huj garbaty.

jarek   10-10-2012

a ja szukam dziadka który mnie bedzie ruchał w dupcie i będę mu robił loda :*

maxco   25-11-2012

ja uwielbiam walic konia

Riko   16-01-2013

Ja śedniolatek z Kuj-pom chętnie zwalę komuś konia , obciągnę i dam dupki musisz mieszkać blisk mnie i być młody

Adam   12-05-2013

mi kolega walił i obciągał

pikos   22-05-2013

chciałbym żeby ktoś mi zrobił loda i powalił konia

Ciekawy   09-11-2013

Czym sie tu podniecać? Chuja widac . ten klip nie działa.

choj mi stoi mamo   15-02-2014

nie działa kurwa ja chce pornosa obejrzeć bo bende sie ruchać ze scianom i musze jakoś kisiel w gaciach zapewnić chuj chuj stoi oł jejejejej ide mamie sie pochwalić :)))))))))

andrzei   14-02-2015

mi terz stoi chetnie bym zwalił

mały   25-08-2016

ja zaczynam ktośchętny