Peja grozi Tedemi

WyÂwietle˝: 2095
Ocena: 3.7    G│osˇw: 9

Komentarze:
Wszystkich komentarzy: 12

Gofer   10-10-2009

Fonobar = Fonografika
Fonografika = Peja

o to chodzi w tym wszystkim ;-)

pea   15-10-2009

eee ty pajacu,

wwwwwwwwwww   15-10-2009

peja powiem ci jednp jeste┼Ť rozko┼éysanym pajacem mam ci─Ö w dupie i tyle wazka g jest 100000000000000000000000000000000 razy lepszy

pej   17-10-2009

te peja ty kozaku jedz na warsztat bo masz za du┼╝o luz├│w...... pajacu kogo udajesz ─çpuno-alkocholiku....jeste┼Ť dnem polskiego rapu wybujany baranie.... my┼Ťlisz ┼╝e jeste┼Ť fajny.....taki h.u.j jeste┼Ť burakiem i tyle mam nadziej─Ö ┼╝e pujdziesz siedzie─ç...... tede pro┼Ťba pojedz mu w jakim┼Ť dissie bo peja to ciota i tyle wielki kozak w t┼éumie alkocholik za 5groszy i tyle.....

pej   17-10-2009

i jeszcze,,,,,,, LUDZIE SP├│JRZCIE KOGO ON UDAJE te ruchy rozbujany ach co to nie on wielki guru cz┼éowieku idz sie leczy─ç na g┼éow─Ö jak bym m├│g┼é to bym cie zjad┼é.....jeste┼Ť nikim.....ludzie przej┼╝yjcie na oczy on niczego nie reprezentuje.....jest nikim wielki kozak wielkie ruchy....aj szkoda gada─ç

yo   13-01-2010

ale z ciebie peja to cie─ç, kim ty stary jeste┼Ť?
Ale jedno Ci przyznam ,zianie z ciebie jest.

anonim   17-01-2010

jestecie kurwa smieszni jak moze pojechac tede pei jak on ciulem jest jak byscie fraierzy nie zauwazyli to peja jedzie grubo tedemu i szacunek mu za to bo tede to szmata i kurwa jebany huj tak jak wy wszyscy ...

ani....   17-01-2010

szmata, szmata, szmat, itd... itd.. itd...
jak mo┼╝na tak udaw─ç ,kogo┼Ť takigo.
Szmata.

Fan PEJA   19-03-2010

Wiecie co to ┼Ťmieszne jacy wy jeste┼Ťcie m─ůdrzy wszyscy w domu przed komputerem co jeden to wi─Ökszy kozak . SZKODA gada─ç na realu to nawet nie macie odwagi ludziom spojrze─ç w oczy bo si─Ö boicie .
HAHAH to żałosne .
Nie obra┼╝aj─ůc nikogo to moim zdaniem PEJA si─Ö bardziej nadaje na ikone polskiego Hip-Hop-u ni┼╝ tede.
Czy tege nagra┼é jaki┼Ť jeden m─ůdry kawa┼éek kt├│ry ma sens ?? czy pisze tylko takie teksty ┼╝eby sie rymowa┼éo .

anonim   27-04-2010

Raczej nie bo jest głupi.Tede idź sie zjarać!

kbr   29-04-2010

a peja to za darmo na koncertach wyst─Öpuje???za darmo p┼éyty rozdaje i wywiady te┼╝ za darmo robi??? no to naprawd─Ö zayebisty go┼Ť─ç.........

kacper   06-06-2011

peja jest zajebisty a tede to ciota i mog─Ö mu to powiedzie─ç prosto w twarz