Zdzisława Sośnicka - Julia i ja

Wywietle: 5180
Ocena: 4.2    Gosw: 15

Komentarze:

Anka   19-07-2009

cudowny utwór,

Piotr   03-09-2010

Piosenka, która rozbudza wspomnienie młodości...
I te wykonanie p. Zdzisławy!

Anna   20-11-2010

przepiekna piosenka,wspomnienia mojej mlodosci.az lezka zakrecila mi sie w oku.

wioletta   24-11-2010

uwielbiam sluchac tej piosenki .

rafał   07-01-2011

prześliczna piosenka......

ira   08-04-2011

tego nie da sie opisac szacun

Niki   25-05-2012

Ja wykonuję ten utwór lepiej

derek   06-07-2012

niki> ciekawe, chyba jestes transformersem, albo tak Ci sie wydawalo... a moze "prawie" lepiej? Czcze slowa, prowokacja zwykla:)

derek   06-07-2012

a co do serwisu, to wielka lipa:( bazują na yuotube, gdzie plik usunieto:( trelemorele, blokuje sie dostep do pewnych kwestii emocjonalnych, ale to juz na inną bajkę o PRL...sorry, o UE...niewielka roznica;)