Mam talent: Klaudia Kulawik, 11 lat

Wywietle: 25053
Ocena: 4.4    Gosw: 381

Komentarze:
Wszystkich komentarzy: 84

anonim   10-09-2008

następczyni głosu Violetty Villas

anonim23   10-09-2008

ale koment prędzej czesława niemena a nie

anonim23   10-09-2008

jakieś wiollety willas

victhor   10-09-2008

w szoku jestem taki głos.Niech jej tylko nie zmarnują

Łaciaty   11-09-2008

Mnie Az ciarki przechodzily jak tego sluchalem piekny glos Klaudia POzdor

kate   13-09-2008

pierwszy raz słysze,żeby 11-latka tak śpiewała.Oglądałam całość i jestem pod wrażeniem

Amethys   13-09-2008

Klaudia nie zmarnuj tego daru:) P r z e p i ę k n i e !!! Jestem pod takim wrażeniem ze chyba nie usne dzisiaj!

katie   14-09-2008

Wow...!! jestem po absolutnym wrażeniem! nieziemskie wykonanie trafiające prosto do serduszka:) dla takich chwil naprawdę warto żyć :))) Dzięki!!!!

kaśka   14-09-2008

słyszy się teraz wiele kawałków, wiele przeróbek, wielu ludzi chialoby nasladowac najlepszych..
ale zeby dziewczynka tak mloda wiekiem, tak pieknie zaspiewala tak trudny utwor, pozostajac przy tym soba.. kurw*a.. chylinska ma racje..

iza   14-09-2008

brak slow. pieknie

wow:DD   14-09-2008

Klaudio masz naprawdę piękny głos
<pozazdrościć>
Nie zmarnuj tego daru bo naprawde miło
sie słucha twojego śpiewu..
Szacunek dla KLAUDI...
BRAWO!!!!!!!!!
:**;**:**

anonim   15-09-2008

super

anonim   15-09-2008

głos jak 'dzwon' ale równiez na uwage zasługuje jej wrażliwosć. Niesamowita dziewczynka

michal   15-09-2008

klaudia teraz pokaze, jak trzeba spiewac.A ci ktorzy sa na castingu w fabryce gwiazd,to i tak bedzie na pierwszym miejscu,bo ma prawdziwy anielski glos.Pozdriawiam cie klaudio kulawik.

Marek   16-09-2008

Ogladalem JA chyba ze sto razy... az lzy cisna sie do oczu...

wiolka   16-09-2008

Przeslicznie Klaudio oby tak dalej sluchajac tego kawalka az sie rozplakalam nie marnuj talentu idz do przodu a na pewno kiedys uslyszymy cie pozdrawiam i caluje super jestes

GRAŻYNA   16-09-2008

TO BYŁO ZJAWISKO!!!!!!!!!!, SŁUCHAŁAM CHYBA ZE STO RAZY ! I CIĄGLE MAŁO , MAŁO . I ZARAZ SŁUCHAM RAZ JESZCZE . Brawo, gratulacje Klaudio.

K   17-09-2008

ładne.

--
tylko Widzew

h   18-09-2008

Huje z TVN-u kazaly usunąc pelna wersje z YT :/

Donia   18-09-2008

Ślicznie jestem w szoku Pozdrawiam Cię i mam nadzieję że usłyszymy cię ponownie:)

Ania   18-09-2008

Klaudio ...przecudnie zaspiewalas jestes niesamowita masz talent Klaniam sie przed Twoim talentem jestes najlepsza pozdrawiam Cie serdecznie

Gambit_B   18-09-2008

e tam dla mnie wycie, moze nie jestem najlepszym odbiorcą tego rodzaju muzyki

nn   18-09-2008

Klaudia zaśpiewałas tak że łzy wzruszenia popłynęły niczym rzeka -gratuluje proszę o więcej

anonim   18-09-2008

ZAJEBISCIE

anonim   18-09-2008

czekam na nastepna piosenke jak wszyscy zreszta

zosia   18-09-2008

Mala jest genialna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

AL   19-09-2008

poprostu przepieknie!!!!!!!!!!!!:) pozdrawiam

Klaudia Kulawik   19-09-2008

Dziękuję wam za to że tak mnie chwalicie i nie bujcie sie będę ćwiczyła i nie zmarnuję mojego głosu.!

Iwona   19-09-2008

Pięknie poprostu szok !!!

ronin   19-09-2008

brak słów twoja kariera jusz sama sie potoczy wygrana jest twoja szok

meggi   19-09-2008

Klaudia wspaniale zaśpiewałaś!!!
Śpiewaj dalej a zajdziesz wysoko...
Pozdrawiam Cię!!!

NigolKacz   19-09-2008

Słucham już teego klipu 10 razy i nasłuchac sie nie moge POTĘZNY GŁOS Trafia do widzow POZDRAWIAM KlaudiaThe Best

ARKADIUSZ   19-09-2008

klaudia jestes boska! bardzo podoba mi sie ta piosenka. powalilas mnie na kolana! trzymam za ciebie kciuki i hccialbym zebys to ty wygrala ten program. pokaz wszystkim! pozdrawiam.

Ola   20-09-2008

Klaudio, popieram p. Małgosię Formniak:,,Chylę głowę Twojemu talentowi". Pozdrawiam. Kształtuj i rozwijaj swój głos, a w przyszłości podbijesz cały świat!!!!!!!!!

anonim   20-09-2008

ja ogladajac to sie polakalam ona spiewa przepieknie i poprostu brak mi slow a przy okazji to uwielbiam rihanne

czarno   21-09-2008

super i brawoooo:***

andrzej   22-09-2008

przecudowne dziecko dostarczające najpiękniejszych przeżyć śpiewajać dla nas .Dziękuję! Uważam że świetnie byś się odnalazła w repertuarze Ewy Demarczykl!!!!
Dziękuję Klauduniu ! dzięki!

Alex.   22-09-2008

Nigdyyy Nie Widziałam Czegooośśś.

Tak. PięKnegoo. nei dziwie się że chylińska Płakała.;]

Jacek   22-09-2008

Szkoda, że Czesiek już nie żyje, napewno byłby zachwycony ...

blackeyes   22-09-2008

dopiero dzięki Klaudii Kulawik dotarło do mnie przesłanie tych słów, słów może banalnych, ale totalnie ważnych, myślę że dzięki tej dziewczynce stanę się odrobinę lepszym człowiekiem

renata   22-09-2008

Klaudia jesteś najlepsza może i EWA z drugiego odcinka też ładnie zaśpiewala ale ona ma wyćwiczony głos a ty nie, jesteś amatorem i to ty powinnas wygrać czego Ci zycze

WILQ Fan   22-09-2008

mam nadzieje ze Klaudia wygra jest boska ogladalem ten filmik chyba ze 100 razy i za kazdym razem ciarki przechodzily moje cale ciało wykonanie jest super nie moge sie doczekac 18 pazdziernika kiedy znowu zaspiewasz zycze Ci zebys wygrala ten program

marta   24-09-2008

cudnie nie wiem cbrak słow o pisać chce twoja plytę jesli ja nagrasz kupie nawet jesli bedzie droga jesteś niesamowita. gratulacje pozdr.

dada   25-09-2008

szok!!!

Nieznajoma   25-09-2008

Po prostu jestem w szoku. Nigdy nie słyszałam czegoś tak wzruszającego i pięknego z ust tak małej dziewczynki... Dla mnie ona już jest idolem :* Życze jej dalszej kariery i sukcesów w muzyce, bo naprawde ma talent.

nieznajomy6666   25-09-2008

Masz ogromny talent Klaudio.Dzięki tobie zrozumiałam słowa tej piosenki.Płakałam na tej piosence jak dziecko.Kłaniam ci się na kolana.jesteś najlepsza i życzę ci wygranej

julka   26-09-2008

Klaudia, Rewelacja Mała!!!! Brawo

xxx   26-09-2008

zaniemówiłam, taki głos to dar boży. wspaniale

Andrzej   27-09-2008

Słuchałem już ze sto razy - genialnie!!! Uczeń przewyższył mistrza. Moim zdaniem wykonanie i brzmienie lepsze niż u Niemena. Naprawdę jestem pod wrażeniem, chylę czoła.

szafen   27-09-2008

coś pięknego a nie drogo!!!!! niesamowity głos.łzy same się cisną do wylania.;)

anka   28-09-2008

Klaudio, mam nadzieję że wygrasz ten program. Po prostu PIĘKNIE zaśpiewałaś. Masz wspaniały glos!!! Wzruszyłam się do łez. Cudownie!

anonim   28-09-2008

Klaudio Super.Masz talent z pozdrowiemiami dla ciebie i rodziców.

teresa   28-09-2008

Klaudio Twoje wykonanie trafia prosto w serce,dla mnie już wygrałaś!!!

xxxx   29-09-2008

mi i tak osobiscie najbardziej podobalo sie jak spiewala Ewa Lewandowska. Ale Klaudia jak na 11 lat to spiewa zajebiaszczo kazdy by tak chcial!!!

Jarek   30-09-2008

Klaudio:proszę Cię wygraj ten program! SUUUUUUPPPPPPPEEEEEEERRRRRRRR!!!!!!!!!!

justyna   30-09-2008

super... ale bardzo podobałas mi sie ty i ta druga klaudia walenciuk ona zśpiewała także bosko jak i ty... tylko że ty wybrałaś bardzo trudną piosenke i gratuluje ci ze tak wspaniale i dobrze ją zaśpiewałaś... te wszystkie piosenkarki by tak nie zaśpiewały tak jak ty:)))))))))) pozdrowionka dla ciebie i buziaczki:***************** :))))))))))

justyna   30-09-2008

klaudia jesteś zajebista :*:*:*:*

nunia   04-10-2008

Super! To jest to! To jest glos! Klaudio jestes piekna jak Twoj glos ! Nie pozwol sobie odebrac tej pieknej dziewczecej urody a glosu to cud!!!!!!!!!!!.Jestes prawdziwa a nie kukla malowana!

anonim   05-10-2008

Myślę,że Twoim przepięknym śpiewem! Tam gdzieś daleko... poruszyłaś Czesława Niemena,dziękuję!

halina   05-10-2008

Klaudio nie mam słów,słucham Cię i nie mam dość,to niesamowite.powodzenia dziecko!

klaudia   06-10-2008

bardzo zajehana nuta ale ona pieje jak kogut.

ktoś tam   07-10-2008

ja też bardzo dobrze śpiewam i mam 12 lat nawet lepiej od niej , ale ładnie zaśpiewała!! tak dalej trzymać

....   12-10-2008

SUPER Klaudia... normalnie w szoku byłam..;] tak trzymaj ;*;*

takise   14-10-2008

Mnie się podobało słucham już enty raz i dalej mi sie podoba - ciekawe co z tego wyrosnie zwłaszcza jak będzie miała po mutacji pełniejszy głos

Joanna   18-10-2008

Powinna wygrać ten program-należy jej się szansa!!!!

Aśka   18-10-2008

Życie i wszystko staje się piękniejsze,słuchając takiego wykonania.GRATULUJĘ-Klaudio wygrasz ten program.

hanka   19-10-2008

Przepiękny,wspaniały głos ,wzruszające wykonanie.Trzymam kciuki za Ciebie.Zyczę Ci wspaniałej kariery.

anonim   20-10-2008

Nie pamiętam kiedy tak wzruszyło mnie śpiewanie.Może tak jest że w tym wieku są wielkie miłości na całe życie.To niesamowite jak pierwszy pocałunek.

hal   21-10-2008

63 ktoś tam Dodano: 21:00, 07-10-2008

ja też bardzo dobrze śpiewam i mam 12 lat nawet lepiej od niej , ale ładnie zaśpiewała!! tak dalej trzymać


trzeba był się zgłosić do programu a pieprzyć teraz głodne kawałki których nikt nie może potweirdzić - zaśpiewaj ocenimy a może odwagi starcza Ci tylko do takich anonimowych występów

jullka   21-10-2008

22 Gambit_B Dodano: 19:38, 18-09-2008

e tam dla mnie wycie, moze nie jestem najlepszym odbiorcą tego rodzaju muzyki


zgoda nie jesteś

anonim   21-10-2008

Jestem Patrycja mam 11 lat bardzo ładnie śpiewasz wygrasz w mam talent licze na ciebie:)

Asia   22-10-2008

Klaudio od momentu kiedy uslyszalam Cie poraz pierwszy przez caly czas slucham Twojego przepieknego glosu.Jestes Aniolkiem o pieknej barwie glosu ....TY WYGRASZ TEN PROGRAM,JUZ WYGRALAS!!!!!!

Grazyna   22-10-2008

Klaudio Brawo Przepieknie spiewalas Jestes dla mnie gwiazdeczka cwicz dalej a bedziesz prawdziwa gwiazda

Mateusz   26-10-2008

ZAJEBISCIE! oglądałem wszystkie odcinki mam talent i nie moge sie doczekac az kaludia i snake bądą występować.List do matki był ZAJEBISTY

76 zosia   01-12-2008

KLAUDIA! JESTEŚ NIESAMOWITA

kaminek   02-12-2008

klaudio ! lecze sie twoim glosem bo mi pomaga i uspokaja. czegs takiego nie sltszalam! Brawo!!!!! pieknle!!!!!!!!!!!!!!

krysiaaa   28-12-2008

jesteś boska wspaniały głos

Patrycja   27-11-2009

Ona ma głos , nie często spotyka się takich ludzi naprawdę !


PS : Nie chwal się hal , na pewno nie masz tak cudownego głosu jak ona .

kasia   30-11-2009

jestem starsza od ciebie o dwa lata i zazdroszczę ci takiego głosu pozdrawiam

anonim   21-02-2010

klaudia jestes wielka plakalem jak spiewalas a mam 50 lat

klaudiakas   03-06-2010

HANNAH

karolina   13-06-2010

Masz wspaniały głos.

mariusz   04-10-2010

jestes Wielka

85sandra   24-10-2010

naprawdę masz piękny głos wykorzystaj go jesteś piękna gratulacje