Wpadka: Justin Bieber wpadł na szybę

Wyświetleń: 10080
Ocena: 4.3    Głosów: 70

Komentarze:
Wszystkich komentarzy: 118

anonim   24-05-2010

jaki lol xd

WSZYSCY   25-05-2010

z tego ryjemy caly czas!!!! ale urwał ;D::D:D:D:D

Moniś.<3   30-05-2010

Oj.. Ale uderzył.:( musialo boleć. kcjb<3.

anonim   01-06-2010

ale urwla.xd
nie lubie go.!.;D

HATER   03-06-2010

ja pierdole. znajac zycie wyrezyserowane....

Justinowa   03-06-2010

Kocham go, musialo bolec ;d

ahaha   05-06-2010

ale udup xD

paciore   09-06-2010

ale kurwa wyjebał ;D dobrze mu tak!

GEWTER   15-06-2010

hehe

Anty fanka   20-06-2010

jaki żal ten cały pyper został gwiazdunią przez przypadek a myśli ze wszyscy go lubią i jeszcze sie podniecal ze go kamerują . Żal !!

Anty pedał   22-06-2010

żal takich nie dość że ciota to jeszcze idiota

justinek   23-06-2010

ja go kocham i jak bym go zobaczyła na ulicy nawet gdyby nie był sławny to bym chyba zemdlała on jest takiii sweetaśny :***
love kochanie moje :**** forever ;)))

karo z rawy   24-06-2010

kocham cie jesteś super wogule super foty

karo z rawy   24-06-2010

kocha cie bardzo jesteś słodki im miły pozdrowienia
buziaki

lajon   27-06-2010

Co za pierdolona ciota!!!! bez jaj !!!!!!!!!!!!

Kasia   03-07-2010

Mój Biedaczek :(

KlaudiaJB   03-07-2010

Mój mały niezdara...<haha>
kocham cieee<3 xD

anty fan jb   04-07-2010

ale urrrrrrrrrrrrrrrrwał !! ale to było dobre xD

JB to żul , wozi gnój   05-07-2010

Dajcie jakieś zdjęcia !

Ma głos jak baba , fanem jego być niewypada !   05-07-2010

` Żal mi tych co są jego fanami ;p On w ogóle jest tchórz ! Był konkurs , który kraj uzbiera najwięcej głosów to " Bimber " przyjedzie i zagra tam koncert . Polska wygrała a on po prostu powiedział że coś mu wypadło ! Po prostu stchórzył !

Paulinka   06-07-2010

moge to ohlądać godzinami ale to nie dlatego bo ko nienawidze on jest super i ma poczucie humaru ;p

Kinia   06-07-2010

na pewno bolało jak był głośny huk

Sylwia   07-07-2010

Uwielbiam Cie Justin <3

anonim   07-07-2010

Wiecie co? skoro nie lubicie Justina to po jaką cholerę wchodzicie na Jego strony internetowe i wypisujecie głupoty i obraźliwe rzeczy na Jego temat?Według mnie chcecie zaszpanować ale wam się to nie udaje ponieważ on ma więcej fanów niż sobie wyobrażacie.Myślicie że wy jesteście idealni?Jeśli tak to muszę powiedzieć że jesteście w ogromnym błędzie.
Pozdrowienia dla wszystkich fanów Justina :)
Kocham Cię Justin <3

takaaaa   08-07-2010

wez go nie wyzywajcie kurde nie znacie go a mu zazdroscicie bo ma laski i kase i wszystko !!!!!zal mi wassss ! cioty jedne i macie go nie wyzywac .. oj bidulek jak uderzył az mnie to zabolało :* justin rzadzisz i nikt cie nie pokona !!<3
pozdrawiam wszystkie fanki justinka <333 kocham cie jb :***************************

Adziu   12-07-2010

Ale ciota...
Przyzwyczajony jest że ktoś mu drzwi otwiera...

Evel'la   15-07-2010

Heh ;D [ mój biedaczek pewnie bolało ] ;* Ale wy jesteście chamy ;/ normalnie żal mi was , co wy od niego chcecie.? Co.? Czepiacie się jego na każdym kroku :( wiem że mu zazdrościcie ale bez przesady ludzie [ jak was tak mdli na jego widok to nie wchodzie na strony z nim i już a nie wchodzicie oglądacie i komentujecie że jest pedał baba itd. ja mam tego dość [ współczuje mu . że ma tak wiele antyfanów zjebanych:/ ] Pozdro;* dla tych zajebstych czyli dla jego fanek :* Kocham cię Justinek i was wszystkie fanki <333!

Avrile   19-07-2010

Co go sie czepiacie... Jak go tak nienawidzicie, no to nie właźcie na strony z nim... Ale jaki był głośny dźwięk! Na pewno go bolało...

anonim   23-07-2010

Niezłe Justinku !!!! xD

cinek   11-08-2010

jaka z niego ciota
myśli że drzwi stoją dla niego otworem
gwiazdor pieprzony!!

cinek   11-08-2010

kurwa co za ciota
stęka jak by go stary w dupe dymał
Evel'la- czego my mu mamy zazdrościc tych antyfanów, pedalskiego głosu i wyglądu czy głupoty

AGA   19-08-2010

TO BYŁO ŻAŁOSNE!!!!!!!!!!!!!

nati   20-08-2010

jak za każdym razem to oglądam to zwijam boki widać jaka z niego ciapa ; DDD

Im lucia   20-08-2010

za lekko sie jebnol

katarina .   21-08-2010

ale frajer .

ślepy , czy co . poza tym nareszcie coś mu dało w ryj .
szkoda , że to tylko drzwi . ; d

Domkaaaa ;*   21-08-2010

hahahahah. jeszcze się tłumaczy! żal mi go......xD

ffhfhfh   21-08-2010

hahahahah dobrze mu tak!
Piekni tez dostal butelka ;d Kocham tego kto to zrobil ;d;

selena   24-08-2010

no zal mi wasz poprostu mu zazdroscicie pozdrawiam wszystki fanki justina kocham biebera

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!   29-08-2010

Już chyba ze 30 oglądam ten moment, w którym wali o szybę. Bum, bum, bum, bum, bum!!!!!!!!!!!
Szkoda, że sobie czaszki nie rozwalił :(
Co za idiota! Jaki pozer! I ten ulizany fryz! Chyba obejrzę to jeszcze raz: bum, bum, bum!!!! haha, boskie!
Gdybym ja go spotkała na ulicy, to rzuciłabym w niego jakimś ciężkim, tępym (tak jak on) narzędziem. Najlepiej w łeb! Bimber nie przyjechał do Polski, bo się nas boi. I słusznie!!! Nie zniosłabym jego obecności w Polsce. Musiałabym w tym samym czasie wyjechać jak najdalej stąd! Żal mi was, 12- letnie gówniary, że się w nich kochacie. Żenada...

JB.love   29-08-2010

aućć`

musiało boleć..

ale dobrze że nie uszkodził swojej przepięknej główki ..

k.c.jb <333..

ela   30-08-2010

kocha go biedne czulko

Olka.   31-08-2010

haha, dobrze mu tak xDD

realista   02-09-2010

rezyserka jak sie patrzy..;/

kasia i aga   04-09-2010

raz jest wiosna raz jest zima a my nienawidzimy justina ;p

ziomuś   07-09-2010

LOL
co za debil sie cieszy bo zajebał w szybe o.O
To trzeba byc pierdolniętym z deczka^^

hahaha.   09-09-2010

słodki jest.<3

JustinCiota   09-09-2010

Justin Bimber To Jebany Lizus Żaaaal Mi Tego Idioty !! Ciota Zgrywa Zabawnego I Najlepszego A Się Do Polski Bał Przyjechać Pedał !!!!!!!!!!!!!!!!! 1994 r. - Tragedia, urodził się Justin Bieber... Czy to piątek, czy sobota, Justin Bieber to idiota. Justin Bimber pije bimber :D Na ustach błyszczyk, na włosach klej, wszyscy wiedzą, że Bieber to gej. Justin Bieber jak już wiecie to największy muł na świecie!

paulka   11-09-2010

jesteście do du*** justin jest najlepszy> kocham go

Metal   20-09-2010

Jak osoba z takim głosem może być tak popularna?? WTF!!! Ludzie ktorzy cos potrafią nigdy nie moga zaznac chwili sławy a on?! Za co?? Żal jakich mało

sss   02-10-2010

ja beczalem ze smiechu

anonim   14-10-2010

jestes taki kochany

anonim   14-10-2010

kocham cie wiesz

pipi   14-10-2010

uwielbiam cie mam mam wszystko co kcem i wszystk mam z ciebie

Satanicus   17-10-2010

To nie jest kwestia tego, czy mu zazdrościmy czy nie... Nie ma nawet czego zazdrościć, pieniądze szczęścia nie dają, sława również, a te "fanki" Biebera to kochają go tylko dlatego, że ma właśnie sławe i pieniądze... I ten głosik... O zgrozo... Czemu teraz takie bałwany wychodzą na scene...

sdgdvbytr   25-10-2010

ale urwał Co za matołek !!

zuza   27-10-2010

ja powiem o nim tak , czy to piontek czy sobota kazdy wie ze justin bieber to jidiota,na ustach błyzsczyk na włosach klej kazdy wie ze biber to gej

jumi   27-10-2010

justin bieber to muj kuzyn takrz powiem wam ze nawet jest fajny ale przedewszystkim cały czas cos mi kupuje

olcia   27-10-2010

a wiecie co on ma tylko puszczony magnetofon

anonim   20-11-2010

jaka łajza . dobrze mu tak nie nawidze go !!!

anonim   20-11-2010

tak Twoj kuzyn a Lady GaGa to moja siostra !

antybieber   21-11-2010

i dobrze mu tak, co za głupia ciota, jakbym go zobaczył na ulicy to wyprułbym mu flaki. żal mi fanów biebera. jak można słuchać takiego debila?!

Ola   23-11-2010

Z niego to jest borok...jak nie spadnie z stołu,to walnie w szybe ... pechowy ale smieszny chłopak :P:P:P a po za tym do poprzednika ..zazdroscisz bo glosu napewno takiego nie masz i kasy wcale wiec musisz sie pocieszyć głupimi sformulowaniami takimi jak po wyżej.Fankom jego nie jestem,ale szanuje go za to ze jest chlopak dzielny i w tak młodym wieku taki sukces...a ty kolego? Masz jajco !

Paulinka   25-11-2010

Oj kochany justinek musiało boleć. Kocham justina Biebera a wy antyfani zazdrośnicy jego kariery odczepcie sie od niego co on wam zrobił. K.C JUSTIN BIEBER

Paula   06-12-2010

HAHAHA ! DOBRZE MU TAK !!

Paula   06-12-2010

63 Paulinka Dodano: 22:00, 25-11-2010
Oj kochany justinek musiało boleć. Kocham justina Biebera a wy antyfani zazdrośnicy jego kariery odczepcie sie od niego co on wam zrobił. K.C JUSTIN BIEBER
ODP: CO ON NAM ZROBIŁ ??!! JESZCZE PYTASZ??! URODZIŁ SIĘ!!!

Belieberka   11-12-2010

Biedaczek.. < 33 Dobrze, że się mu nic nie stało. ;** Kocham.! Najcuudowniejszyy. <333333

klara   11-12-2010

ale on sexy

antyfan pedałów   13-12-2010

ale z niego damska ciota

Alex   15-12-2010

hehe ale śmieszne!! tak jak selena gomez

Edyt   23-12-2010

haha jak on to zrobił ? haha

Michał   24-12-2010

Ja bym mu jeszcze wyjabał. Ale dobrze mu tak.

Star   29-12-2010

Zajebist filmik

Ta co nienawidzi BIEBERA . !   29-12-2010

Jaki Pedał , dobrzee mu , Bieber to jest GEJ , zobaczczie sobie fotki w internecie , jak BIEBER sie CAŁOWAŁ z CHŁOPAKAKI .
Żal mi tego Pedała . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bieber to GEJUU   29-12-2010

Zgadzam się z " TA CO NIENAWIDZI BIEBERA "
Bieber to pedał . !!!!!!!!!

HahahahahahahahahahahaHA   29-12-2010

HAHAHAHA .. ale wpadkaaa . ; DDDD
Pedał z niego . !!!!!!!!

Dobraaaa . !   29-12-2010

Jaki żalllllllllllllll .. Bieber wpadł na szybe , a te kolesie do tam są , sie z niego nabijają ;)

Neeeelaa   29-12-2010

Bieberek Pedałek . !!!! :) :P

Hahahahahahahah   29-12-2010

Żall mi go . !!!!!!!!
On nie ma siły , taka z niego babababa . !!!
Nie umiał nawet popchać tej szyby . ! xD

Komentatorka nr. 1   04-01-2011

Jezu jak on jęczał jak by mu skórę żywcem ściągali i dobrze niech się przyzwyczai do bólu bo czekają go większe bóle niż taka szybka:):P:*;)

Anaaa   07-01-2011

jakiś głupi on jest na maxa , żałosne że nie może trafić do drzwi... ŻALLLL!!!!!!!!!!!

pjfj   10-01-2011

nie nawidzę gościa, dobrze mu tak

dkjc   10-01-2011

co za gość wpada w szybę

Selena Gomez   14-01-2011

te teledysk jest do kitu mój kotku;)

laska kdw ;**   11-02-2011

....... żal mim tych lasek ..!! wygląda jak pasztet z dolnej półki . szkoda że nie dostał mocniej a tak na marginesie nie nawidze go;dd

vkxfcjb   12-02-2011

Jaki pedał pcha obrotowe drzwi ??? Jak można szyby nie zauważyć?? Mógł mocniej jebnąć haha. Szkoda że czachy nie rozwalił

szyba RLZ   12-02-2011

haha szacuneczek dla tej szyby:D

ja , ja , tylko ja Tylko ja ta jedyna dziewczyna   18-03-2011

ale urrrrrrrrwał
co za dziad , ale i tak go lubie
i
t
o
n
a
w
e
t


k
o
c
h
a
m

love you 100 jb   22-03-2011

ale walnoł musiało boleć i tak go kocham
popieram fanki Justinka (love you) a anty fani niech sie od********m

anty bieber   09-04-2011

dobrze mu tak

Fała   17-04-2011

Nic ci nie jest kochanie

Lilly   26-04-2011

niewiem co wy w nim widzicie,bo mi chce się rzygać gdy go widze!!!

Emi   26-04-2011

zgadzam się z Lilly!!!

wiktoria   06-05-2011

Ale ciota!!
Wejść w szybe to czeba być już ....

abdulek   18-06-2011

nieobrażajcie mojego kochanka

hihisia   23-06-2011

wiecie dlaczego biber ma taki frys??

hihisia   23-06-2011

bo fryzier był pijany i tak go ostrzyk

hihisia   23-06-2011

mam 10 lat wiem że nie jestem śmieswzna

grad   30-06-2011

ale urwal ma za swoje naszczescie nie jestem jego glupia fanka hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

grad   30-06-2011

glupi jest

dawid   13-07-2011

jakie to piękne jak przyjebał oglądam to już z 5 ,6,7,8,9,10... raz ha ha ha

Rozsadna Jedyna   18-08-2011

a mi sie nie podoba a jak bys cie tak przywaliliw te szybe?
skurwysyny z was ....Wiecie?

karrina   13-11-2011

ale kochana szyba kochane drzwi tak mu przyjebały hehe
heh ale mu przyjebało

karrina   13-11-2011

pamietam w gazecie Bravo pisali "zrób taką kariere ja Justin Bieber"
-ja osobiście nie chciałabym mieć wiecej antyfanów niż fanów
dziewczyny mają bardziej mezki głos niż on
Ale pomocy jeszcze miesiac temu nie lubiłam go na 99,99%a teraz nie lubie go tylko 90% ratunku polubiłam go przez Sel

Ja nie mogę   27-12-2011

zal mi go

Nieważne   27-12-2011

jaki żal. www.zalmibiebera.pl

hahaha   20-01-2012

żal taka z niego ciota i jeszcze na szybe wpada ja pier****

cytronka   07-02-2012

no taaaaaa,odwalcie sie od niego ,skoro tak piszecie to znaczy ,ze sami jestescie cioty.
Biedny Justin to musiało bolec,i nie macie co robic tylko go krytykowac!!?...

bibier   10-02-2012

po co go krytykujecie?! on.. no.. poprostu..ahh żal mi was!! koocham cie bibierusiek :***********************************************

liska   18-02-2012

oj biedzk

maja   20-02-2012

tesz tak miałam

izaka   02-03-2012

ja też wpadłam ale nie na szybe tylko na ściane tylko cioty wpadają na szybę

dzesi   26-05-2012

musialo bolec t brzydalu

dzesika   26-05-2012

musila bolec glowa cie co hyba bardzo

dzesika   26-05-2012

j dobrz rz tak bolalo

selcia   26-05-2012

antyfani dedykuję to dla was!!! jesteście upośledzeni i nienormalni! Macie jakiegoś bzika na punkcie wyzywania Justina i to tylko dla tego że mu zazdrościcie! ŻAL mi was!!! Sprawia wam to radość jak mu wyżądzacie prawda? Jesteście nienormalni!! leczcie się na nogi bo na głowę to za późno!!! Pozdrawiam wszystkich FANÓW JUSTINA BIEBERA!!! Moje ziomki!!! kto się ze mną zgadza nie napisze komentarz:)

Idont like jastin bimber   07-08-2012

hahahaha dobrze mu tak ale szkoda ze tak slabo sie walnol
myslalem ze poleje sie krew

SweetGirl:*   22-05-2013

selcia ty to lubisz JUstynę Drewno Bimber?? A co do Justyny to ciota nawet zaśpiewać nie potrafi;) dobrze mu tak . Do fanek Bimbera- wy was jego nie obchodzicie on nawet nie wie że istniejecie! Ale wiecie- jak go lubicie to poczekajcie sobie kilkanaście lat- zobaczymy czy nadal będzie taki sławny. Są lepsi
Artyści jak np: rihanna czy nieżyjący już Michael Jackson. Sorki za długi komentarz;):D

Marika:D   25-05-2013

NAWET JAK SIĘ UDERZA W GŁOWE TO JEST CUDOWNY HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HEJTERZY CH*J WAM W DUPY, NIE JESTEŚCIE TACY JAK ON I TO WAS NAJBARDZIEJ BOLI!!! N I G D Y NIE BĘDZIECIE TAK NIESAMOWICI JAK ON, DLATEGO WYZYWACIE GO, BO WIECIE, ŻE NIE MOŻECIE ZROBIĆ NIC WIĘCEJ, ALE WIECIE CO? BELIEBERS JAK I SAM JUSTIN MAMY TO WSZYSTKO W DUPIE ;-)

Wpadka: Justin Bieber wpadł na szybęDobroid
23-05-2010
Wpadka: Justin Bieber wpadł na szybę Justin Bieber wychodząc przez obracane drzwi nie zauważył szyby i na nią wpadł. Wszystko przypadkowo nagrała kamera. Tagi: wpadka justin bieber Kategoria: Śmieszne Podziel się: